W środę, jak co tydzień zespół Star Stable przygotował dla nas aktualizację. Nie jest to jednak drobna zmiana czy kilka zadań do wykonania, a modernizacja obszaru w grze. Jest to coś, na co wielu graczy czekało naprawdę długo. Mowa oczywiście o miasteczku Srebrnej Polany. 

Cała Srebrna Polana to pierwsza lokalizacja, która została wprowadzona do gry. Miało to miejsce w 2010 roku, więc bardzo dawno. Co prawda była aktualizowana w ubiegłych latach, ale modyfikacjom tym podlegały niewielkie elementy. 

Warto wspomnieć, że wiele osób myli cały obszar Srebrnej Polany z samym miasteczkiem. Do SP należą: Moorland, Fort Pinta, Jodłowy Gaj, Valedale, Winnica i inne miejsca pomiędzy tymi lokalizacjami.

Na poniższym video przedstawione zostały najważniejsze elementy wraz z porównaniem do poprzedniej wersji.

Na oficjalnej stronie Star Stable zostały opublikowane również zdjęcia porównawcze:




Doskonale widać na nich, jak bardzo miasteczko się zmieniło.

Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to znacznie większy plac. Dodano rozległe pastwisko dla koni i owiec. Pojawiło się też więcej budynków, w pięknych kolorach. Najbardziej spodobał mi się różowy domek z werandą. Usunięto natomiast mur otaczający całą osadę. Był on charakterystyczny dla tego miejsca, ale uważam, że pozbycie się go było dobrą decyzją. Jak widać na zdjęciu porównawczym -  fontanna, z której miasteczko słynie wygląda teraz bardzo okazale. Umieszczono na niej złotą replikę harfy Aideen. Całość jest wykonana z kamienia i posiada wiele dopracowanych szczegółów. Ratusz oraz wieża zegarowa zyskały nowy wygląd. Prezentują się elegancko, biały kolor zdecydowanie nadaje urokliwego klimatu. W związku z modernizacją sporego obszaru, trasa wyścigu Steva wygląda inaczej. Ciężko jest mi się teraz do niej przyzwyczaić. Mam wrażenie, jakby był to zupełnie inny wyścig. Jednak muszę przyznać, że prezentuje się znacznie lepiej niż wcześniej. Nową wersję zyskała również trasa drogi Moorland. W miasteczku jest mnóstwo kwiatów, które są przepięknym dopełnieniem całości. Na ich tle można zrobić przepiękne zdjęcia. 

Mimo że spodziewałam się renowacji większego obszaru gry, jestem zadowolona z naniesionych zmian. Wszystko wspaniale współgra z pozostałymi odnowionymi lokalizacjami. 

 Zapraszam na moją galerię zdjęć!





















Foxie

Brak komentarzy